Sıkça Sorulan Sorular

 

Sipariş ve Ödeme

 

Siparişimde Değişiklik Yapabilir miyim ?

 

Siparişinizin içerisinde değişiklik yapılamamaktadır. Siparişinizde değişiklik yapmak isterseniz eğer siparişiniz kargoya verilmediyse eski siparişinizin ödemesi iade edilir. Daha sonra tekrar yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir. Eğer siparişiniz kargoya teslim edildiyse ürünleri tarafımıza değişim talebiyle göndermeniz gerekmektedir.

 

Siparişimin durumunu nasıl takip edeceğim?

 

Siparişlerinizin durumunu “HESABIM > SİPARİŞLERİM > SİPARİŞ DETAYI” ekranından takip edebilirsiniz.

 

Alışverişlerimde hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?


Siparişlerinizin ödemesini, Kredi Kartı, Kapıda Kredi Kartı ile Ödeme, Banka Kartı ve Havale/EFT ile gerçekleştirebilirsiniz.

 

Havale/EFT ile ödeme seçeneğini nasıl kullanabilirim?


Ödeme adımında ödeme seçeneği olarak Havale/EFT seçeneğini seçmeniz gerekmektedir. ‘Ödeme’ butonuna bastıktan sonra siparişinizin ödemesini size gönderilecek olan e-postada bulunan ilgili banka hesabına 3 iş günü içerisinde yatırmanız durumunda siparişiniz en kısa sürede hazırlanacak ve tarafınıza gönderilecektir. 3 iş günü içerisinde ödemesi yapılmayan siparişler iptal edilmektedir.

 

Havale/EFT ödememi gerçekleştirdikten sonra ne yapmalıyım?


Ödemenizi gerçekleştirdikten sonra dekontunuzu [email protected] adresine e-posta atmanız gerekmektedir.

 

Siparişim ne kadar sürede elime ulaşır?


Siparişiniz, ödemenizin onaylanmasından sonra ortalama 1-3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilecektir. Özel gün ve haftalar, resmi tatil dönemlerinde ve olağanüstü durumlarda, ürün teslimatlarında gecikmeler yaşanabilir.

 

Yurt dışından sipariş verebilir miyim?


Yurtdışından sipariş verilememektedir.

 

Kargo ve Teslimat

 

Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?


Ürünlerimizi Yurtiçi Kargo ile teslim ediyoruz. Aynı şekilde iadelerinizi de Yurtiçi Kargo ile bize ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.

 

Kargom elime ulaşmadı, ne yapmalıyım?


Kargonuzun ulaşmaması durumunda, “HESABIM > SİPARİŞLERİM > SİPARİŞ DETAYI” bölümünde bulunan kargo bilgilerinizi (kargo firmanızı ve kargo takip numaranızı) not ediniz.  Yurtiçi Kargo müşteri hizmetlerini arayarak paketinizin kargo durumu hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.

 

Siparişimin kargo takibini nasıl yapabilirim?


“HESABIM > SİPARİŞLERİM > SİPARİŞ DETAYI” bölümünde sipariş numaranızın yanında bulunan kargo takip linkine tıkladığınız zaman seçmiş olduğunuz teslimat tipine göre Yurtiçi Kargo ya da UPS Kargo’nun sitesine otomatik olarak bağlanabilir, kargonuzun durumunu takip edebilirsiniz.

 

Siparişimin kargoya verildiğini nasıl anlayacağım?


Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde, sitemize üye olurken belirtmiş olduğunuz e-posta adresinize kargo firmanızı ve kargo takip numaranızı içeren bir bilgilendirme e-postası gönderilecektir.

 

Siparişim kargoya verilmiş ama adres değişikliği yapmak istiyorum. Ne yapmalıyım?


Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra bizim tarafımızdan adres değişikliği yapılamamaktadır. Bu tür durumlarda siparişinizin teslim edildiği kargo firmasının müşteri hizmetlerini arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

 

Siparişim ben adresimde yokken gelmiş ne yapmalıyım?


Siparişlerinizin size teslim edilemediği durumlarda kargo firması tarafından bir not bırakılır. Bu notta belirtilen siparişinizin bırakıldığı kargo şubesiyle iletişime geçebilirsiniz.

 

Teslimat adresinden bana ulaşılamazsa başkasına teslimat yapılabilir mi?


Ürünleriniz sadece sizin belirttiğiniz adrese ve kişiye teslim edilebilir. Bunun dışında başka bir adrese, siz müşteri hizmetleriyle iletişime geçene kadar ürün teslimatı yapılamaz.
 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk sözleşmesini inceleyebilirsiniz.